Schaken op het terras op 3 juli

Datum: vrijdag 3 juli 2020, vanaf 19:30 uur (wedstrijden vanaf 20:00 uur). Locatie: terras sportpark Meermanskamp, Valkenweg 4, 7451 HN Holten

Aanmelding per email t/m dinsdag 30 juni 2020p.n.ypma@planet.nl. Deelname: gratis.

Nu de Corona maatregelen worden versoepeld is het weer mogelijk om met meerdere mensen bij elkaar te komen. De schaakclub wil van deze mogelijkheid gebruik maken om toch een feestelijke afsluiting van het huidige schaakseizoen te houden door te gaan schaken op het terras.
Mocht het slecht weer zijn, dan wijken we uit naar de sportkantine.

Iedereen die van schaken houdt is welkom zolang men maar geen Corona-gerelateerde gezondheidsklachten heeft. Er wordt online rapid geschaakt van 15 min per persoon per partij plus 5 seconden per zet.
De bedoeling is dat iedereen zijn eigen laptop, tablet of ipad meeneemt. Het is aan te bevelen om je zelf vooraf aan te melden bij LICHESS.ORG. Kies daarbij bij voorkeur zoveel mogelijk je eigen naam. Mocht je problemen hebben met het aanmelden, kom dan iets eerder. Wij helpen dan met de aanmelding.

Via LICHESS.ORG wordt er geschaakt tussen 20.00 en 22.30 uur. Daarna gaan de beste twee spelers op een groot, voor iedereen zichtbaar, schaakbord het tegen elkaar opnemen. De winnaar ontvangt een prijs.

De link naar de handleiding voor Lichess :  Handleiding online schaken op lichess