Bob Bishoen actief bij het Hoogeveen Schaaktoernooi

Bob speelt momenteel in Hoogeveen, en staat na 5 rondes op de 20e plaats in de ochtendgroep. In de middaggroep staat hij rond de 30e plek. Voor beide groepen is het mogelijk om te volgen hoe Bob het in het toernooi doet. Dat kan door het drukken op deze link.
Het Hoogeveen Schaaktoernooi wordt van zaterdag 19 t/m zaterdag 26 oktober 2019 gehouden. Het toernooi bestaat uit de Hoogeveen Matches, het Hoogeveen Open en twee toernooien voor amateurs. In de Matches speelt Jan Timman tegen Zsanzaya Abdumalik, een zeer talentvolle jeugdspeelster, en speelt GM Cori uit Peru tegen GM Firouzja uit Iran, Firouzja is de jongste (16 jaar!) grootmeester in de top 30 van de wereld!

Alle toernooien vinden plaats in het sfeervolle raadhuis van Hoogeveen. In het schaakcafé geven bekende commentatoren hun analyse. De partijen zijn ook live te volgen via deze website. https://www.hoogeveenchess.nl/