HOLTENSE SCHAAKVERENIGING BEGINT AAN HET SEIZOEN 2022/23

Afgelopen maandagavond opende de Holtense schaakvereniging haar seizoen met de jaarlijkse ledenvergadering. Er werd teruggekeken op het afgelopen seizoen waarin vanwege Covid 19 toch nog 28 avonden geschaakt (intern) werd.  Clubkampioenen werden  gekroond en verliezers getroost. Er werd vooruitgekeken op het komende seizoen waarin  we hopen dat die zo normaal mogelijk doorgang kan vinden.  De schaakvereniging gaat komend seizoen  met één viertal de externe competitie in.

De vergadering werd afgesloten met een schaak simultaan. De clubkampioen is hiervoor de gebruikelijke kandidaat maar was verhindert. Maar we zijn niet voor één gat te vangen, Ton van Oijen als tweede geëindigd  stelde zich beschikbaar. Dat de vorm nog moet groeien werd wel duidelijk.

Volgende week staat de vriendschappelijke wedstrijd tegen Lochem op het programma. Inzet de TOX cup.